Friday, November 18, 2011

Rezeki :)

hello :)

Hujung-hujung tahun nie banyak la rezeki aku & husband. job sana job sini. "Alhamdulilah"
Hujung tahun kan ramai orang kawen. Banyak jugak orang hire husband aku as Official Photographer.&& Aku pulak sebagai pembantu merangkap PA & assistant Photographer lah.walaaa! :D


Tapi keje aku lagi banyak nak buat dr OP. Aku kene study & research gambar2 wedding yg terbaik. Then letak dlm ipad & iphone. Senang nak revew nnt. Then, aku kene edit album la, cari gambar yg the best & lain-lain. Mungkin sebab dok tolonhg husband aku pon malas nak p cari keja luaq. hehe.. lagipun aku ngn husband mmg fulltime dok buat Photography nie.



Photography ni lah rezeki kami sekarang. Bisness kilang tu number 2. hehe..
Doakan kami murah rezeki ok. aminnn..



sekian ~


No comments: